Кошик
1732 відгуків

Напишіть нам на +380938414278 VIBER Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний або неробочий час. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 404-74-48
Київ, Україна
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДо 3-х робочих днів. Вартість доставки - за тарифами перевізника, від 70 грн

Способи оплати

  • Пром-оплатаОформлення та оплата замовлення Пром-оплатою: Покупець додає товар в кошик і переходить до оформлення замовлення. Вибирає спосіб оплати Пром-оплата та спосіб доставки через одного з поштових операторів (наприклад, «Нова пошта», Meest або Укрпошта, Rozetka). Покупець вибирає місто. А також вказує номер відділення/поштомата або адресу для доставки. Заповнює форму для оформлення замовлення (ПІБ, email, телефонний номер). Після відправки форми (натискання кнопки «Купити») створюється замовлення зі статусом «Не оплачений», який надходить в кабінет продавця. У покупця відкриється сторінка для ініціювання оплати замовлення. На сторінці оплати покупець вказує дані платіжної картки (номер, термін дії та CVV-код) і натискає «Оплатити». Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds). Якщо дані вказані вірно - на рахунку покупця резервуються (холдуються) кошти у розмірі замовлення за товар. В іншому випадку — покупцеві повертається сторінка помилки з поясненням і запитується, чи спробувати замовити ще раз. Гроші резервуються до моменту отримання покупцем посилки, і тільки після цього платіжна операція ініціюється на користь продавця і кошти перераховуються продавцю Гроші можуть бути списані з рахунку платника протягом 30 днів від дати оформлення Замовлення, в залежності від виконання умов Пром-оплати.
  • Закази приймаємо лише по телефону! Відправка накладеним платежем або оплата на картуВідправка накладеним платежем або оплата на карту

ГАРАНТІЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА
При отриманні замовлення у відділенні кур'єрської служби одержувач зобов'язаний мати при собі паспорт та знати номер декларації. Без документів, що підтверджують особу вантаж не видається.

У відділенні нової пошти ваше замовлення зберігається 5 днів. На 6 день здійснення автоматично повертається відправнику. Будь ласка, отримуйте ваші замовлення вчасно.

При отриманні замовник зобов'язаний перевірити цілісність та комплектність замовленого товару безпосередньо у відділенні в присутності працівника кур'єрської служби. У разі виявлення пошкодження або недостачі замовленого товару повинна бути оформлена відповідна претензія на фірмовому бланку Нової Пошти. Якщо ви цього не робите на відділенні перевізника, пізніше претензії не можуть бути прийняті.

Повернення товару 14 днів по домовленості

Переваги передплати:

  • Зручність оплати – через Приват-24, через банкомат, у відділенні Приватбанку
  • Економія часу – на Новій пошті не витрачається час на оформлення і оплату перевізнику – тільки видача посилки
  • Економія грошей – послуги Нової пошти з пересилання грошових коштів (оплата при отриманні) складають 20грн + 2% від суми замовленого товару

Пункт про передоплату є частково вимушеним кроком для відсіювання помилкових і необдуманих замовлень, а з іншого боку – стимулом економії часу і цілком реальної суми грошей.

Наша репутація, як чесного, відповідального і серйозного інтернет-магазину дуже важлива для нас. Повірте, що будь-яка сума, внесена через банк, як передоплата, не буде приводом згорнути бізнес і втекти за кордон. Ми завжди працювали, працюємо та будемо працювати чесно і відкрито.

Передоплата – це взаємовигідно, переконайтеся в цьому самі!!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner